Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2011-06-03T12:51:45Z-
dc.date.available2011-06-03T12:51:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationО.Гевко. Етапи розроблення стратегії брендингу / О.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.185-197 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093-
dc.description.abstractРозроблено концептуальну модель формування стратегії брендингу, яка дає змогу формалізувати й систематизувати складний комплекс дій щодо дослідження визначальних факторів стратегії брендингу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору стратегії, розроблення та реалізації обраної стратегії.uk
dc.description.abstractThe conceptual model of forming branding strategy is worked out. It enables to formalize and systematize the difficult complex of actions in relation to research of determinatives of branding strategy, analysis of strategic alternatives, choice of strategy, development and realization of selected strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectстратегія брендингуuk
dc.subjectрозроблення та реалізація стратегії брендингуuk
dc.titleЕтапи розроблення стратегії брендингуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658uk
dc.subject.udc659.126.1uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.