กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
ชื่อเรื่อง: Етапи розроблення стратегії брендингу
ผู้แต่ง: Гевко, Ольга Борисівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Гевко. Етапи розроблення стратегії брендингу / О.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.185-197 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
วันที่เผยแพร่: 2011
Date of entry: 3-มิถ-2011
สำนักพิมพ์: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658
659.126.1
คำสำคัญ: бренд
стратегія брендингу
розроблення та реалізація стратегії брендингу
บทคัดย่อ: Розроблено концептуальну модель формування стратегії брендингу, яка дає змогу формалізувати й систематизувати складний комплекс дій щодо дослідження визначальних факторів стратегії брендингу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору стратегії, розроблення та реалізації обраної стратегії.
The conceptual model of forming branding strategy is worked out. It enables to formalize and systematize the difficult complex of actions in relation to research of determinatives of branding strategy, analysis of strategic alternatives, choice of strategy, development and realization of selected strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Галицький економічний вісник, 2011, № 1

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
GEB_2011_v30_No1-O_Hewko-Stages_of_development_of__185.djvu254,56 kBDjVuดู/เปิด
GEB_2011_v30_No1-O_Hewko-Stages_of_development_of__185.pdf234,55 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น