Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Title: Етапи розроблення стратегії брендингу
Authors: Гевко, Ольга Борисівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Гевко. Етапи розроблення стратегії брендингу / О.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.185-197 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658
659.126.1
Keywords: бренд
стратегія брендингу
розроблення та реалізація стратегії брендингу
Abstract: Розроблено концептуальну модель формування стратегії брендингу, яка дає змогу формалізувати й систематизувати складний комплекс дій щодо дослідження визначальних факторів стратегії брендингу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору стратегії, розроблення та реалізації обраної стратегії.
The conceptual model of forming branding strategy is worked out. It enables to formalize and systematize the difficult complex of actions in relation to research of determinatives of branding strategy, analysis of strategic alternatives, choice of strategy, development and realization of selected strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Content type: Article
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.