Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
Tytuł: Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Inne tytuły: Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Authors: Химич, Ірина Григорівна
Кужда, Тетяна Іванівна
Химич, Олена Ігорівна
Akcesoria: ТНТУ, каф. ЕФ
Cytat: Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І. Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022). Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022. С. 188-190.
Konferencja/wydarzenie: Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Data wydania: gru-2022
Data archiwizacji: paź-2022
Date of entry: 7-gru-2022
Wydawca: Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022
Kraj (kod): UA
Place edycja: Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022
UDC: 657 (075.8): 339.486.4
JEL: G3
M1
O1
Słowa kluczowe: комунікативна культура
бізнес-процес
бізнес-комунікації
управлінська діяльність
комунікативні взаємозв'язки
корпоративна культура
бізнес
зовнішнє середовище
бізнес-питання
внутрішнє середовище
бізнес-завдання
загальна культура
бізнес-задача
рівень розвитку
позитивний імідж
міжнародний рівень
Zakres stron: 188-190
Abstract: Правильно, чітко та логічно сформовані комунікативні бізнес-процеси – запорука успішної діяльності будь-якої організації. Проте, щоб забезпечити їх правильну побудову необхідно врахувати безліч організаційно-управлінських моментів, які в результаті й забезпечать цей ефективний процес.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
Właściciel praw autorskich: © Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І., 2022
Związane URL literatura: https://economics.net.ua/publ
Wykaz piśmiennictwa: Співак В.А. Ділові комунікації. 2014. URL: https://menedzhment/dilovi_komunikatsiyi
Typ zawartości: Proceedings Book
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
tezy_khymych.pdf622,3 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora