Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
Título : Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Otros títulos : Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Autor : Химич, Ірина Григорівна
Кужда, Тетяна Іванівна
Химич, Олена Ігорівна
Affiliation: ТНТУ, каф. ЕФ
Bibliographic description (Ukraine): Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І. Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022). Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022. С. 188-190.
Conference/Event: Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Fecha de publicación : dic-2022
Submitted date: oct-2022
Date of entry: 7-dic-2022
Editorial : Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022
Country (code): UA
Place of the edition/event: Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022
UDC: 657 (075.8): 339.486.4
JEL: G3
M1
O1
Palabras clave : комунікативна культура
бізнес-процес
бізнес-комунікації
управлінська діяльність
комунікативні взаємозв'язки
корпоративна культура
бізнес
зовнішнє середовище
бізнес-питання
внутрішнє середовище
бізнес-завдання
загальна культура
бізнес-задача
рівень розвитку
позитивний імідж
міжнародний рівень
Page range: 188-190
Resumen : Правильно, чітко та логічно сформовані комунікативні бізнес-процеси – запорука успішної діяльності будь-якої організації. Проте, щоб забезпечити їх правильну побудову необхідно врахувати безліч організаційно-управлінських моментів, які в результаті й забезпечать цей ефективний процес.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
Copyright owner: © Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І., 2022
URL for reference material: https://economics.net.ua/publ
References (Ukraine): Співак В.А. Ділові комунікації. 2014. URL: https://menedzhment/dilovi_komunikatsiyi
Content type: Proceedings Book
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
tezy_khymych.pdf622,3 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador