Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
Titolo: Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Titoli alternativi: Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Autori: Химич, Ірина Григорівна
Кужда, Тетяна Іванівна
Химич, Олена Ігорівна
Affiliation: ТНТУ, каф. ЕФ
Bibliographic description (Ukraine): Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І. Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022). Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022. С. 188-190.
Conference/Event: Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Data: dic-2022
Submitted date: ott-2022
Date of entry: 7-dic-2022
Editore: Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022
Country (code): UA
Place of the edition/event: Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022
UDC: 657 (075.8): 339.486.4
JEL: G3
M1
O1
Parole chiave: комунікативна культура
бізнес-процес
бізнес-комунікації
управлінська діяльність
комунікативні взаємозв'язки
корпоративна культура
бізнес
зовнішнє середовище
бізнес-питання
внутрішнє середовище
бізнес-завдання
загальна культура
бізнес-задача
рівень розвитку
позитивний імідж
міжнародний рівень
Page range: 188-190
Abstract: Правильно, чітко та логічно сформовані комунікативні бізнес-процеси – запорука успішної діяльності будь-якої організації. Проте, щоб забезпечити їх правильну побудову необхідно врахувати безліч організаційно-управлінських моментів, які в результаті й забезпечать цей ефективний процес.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
Copyright owner: © Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І., 2022
URL for reference material: https://economics.net.ua/publ
References (Ukraine): Співак В.А. Ділові комунікації. 2014. URL: https://menedzhment/dilovi_komunikatsiyi
Content type: Proceedings Book
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
tezy_khymych.pdf622,3 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione