このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
タイトル: Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
その他のタイトル: Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
著者: Химич, Ірина Григорівна
Кужда, Тетяна Іванівна
Химич, Олена Ігорівна
Affiliation: ТНТУ, каф. ЕФ
Bibliographic description (Ukraine): Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І. Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022). Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022. С. 188-190.
Conference/Event: Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
発行日: 12月-2022
Submitted date: 10月-2022
Date of entry: 7-12月-2022
出版者: Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022
Country (code): UA
Place of the edition/event: Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022
UDC: 657 (075.8): 339.486.4
JEL: G3
M1
O1
キーワード: комунікативна культура
бізнес-процес
бізнес-комунікації
управлінська діяльність
комунікативні взаємозв'язки
корпоративна культура
бізнес
зовнішнє середовище
бізнес-питання
внутрішнє середовище
бізнес-завдання
загальна культура
бізнес-задача
рівень розвитку
позитивний імідж
міжнародний рівень
Page range: 188-190
抄録: Правильно, чітко та логічно сформовані комунікативні бізнес-процеси – запорука успішної діяльності будь-якої організації. Проте, щоб забезпечити їх правильну побудову необхідно врахувати безліч організаційно-управлінських моментів, які в результаті й забезпечать цей ефективний процес.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
Copyright owner: © Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І., 2022
URL for reference material: https://economics.net.ua/publ
References (Ukraine): Співак В.А. Ділові комунікації. 2014. URL: https://menedzhment/dilovi_komunikatsiyi
Content type: Proceedings Book
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
tezy_khymych.pdf622,3 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール