Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХимич, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorКужда, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorХимич, Олена Ігорівна-
dc.date.accessioned2022-12-07T19:08:41Z-
dc.date.available2022-12-07T19:08:41Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.date.submitted2022-10-
dc.identifier.citationХимич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І. Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022). Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022. С. 188-190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187-
dc.description.abstractПравильно, чітко та логічно сформовані комунікативні бізнес-процеси – запорука успішної діяльності будь-якої організації. Проте, щоб забезпечити їх правильну побудову необхідно врахувати безліч організаційно-управлінських моментів, які в результаті й забезпечать цей ефективний процес.uk_UA
dc.format.extent188-190-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022uk_UA
dc.relation.urihttps://economics.net.ua/publuk_UA
dc.subjectкомунікативна культураuk_UA
dc.subjectбізнес-процесuk_UA
dc.subjectбізнес-комунікаціїuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectкомунікативні взаємозв'язкиuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectбізнес-питанняuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UA
dc.subjectбізнес-завданняuk_UA
dc.subjectзагальна культураuk_UA
dc.subjectбізнес-задачаuk_UA
dc.subjectрівень розвиткуuk_UA
dc.subjectпозитивний іміджuk_UA
dc.subjectміжнародний рівеньuk_UA
dc.titleКомунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)uk_UA
dc.title.alternativeКомунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)uk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.rights.holder© Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І., 2022uk_UA
dc.coverage.placenameОдеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022uk_UA
dc.subject.udc657 (075.8): 339.486.4uk_UA
dc.relation.referencesСпівак В.А. Ділові комунікації. 2014. URL: https://menedzhment/dilovi_komunikatsiyiuk_UA
dc.subject.jelG3uk_UA
dc.subject.jelM1uk_UA
dc.subject.jelO1uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ, каф. ЕФuk_UA
dc.citation.conferenceСучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_khymych.pdf622,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора