Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
Назва: Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Інші назви: Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Автори: Химич, Ірина Григорівна
Кужда, Тетяна Іванівна
Химич, Олена Ігорівна
Приналежність: ТНТУ, каф. ЕФ
Бібліографічний опис: Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І. Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022). Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022. С. 188-190.
Конференція/захід: Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)
Дата публікації: гру-2022
Дата подання: жов-2022
Дата внесення: 7-гру-2022
Видавництво: Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2022
УДК: 657 (075.8): 339.486.4
JEL: G3
M1
O1
Теми: комунікативна культура
бізнес-процес
бізнес-комунікації
управлінська діяльність
комунікативні взаємозв'язки
корпоративна культура
бізнес
зовнішнє середовище
бізнес-питання
внутрішнє середовище
бізнес-завдання
загальна культура
бізнес-задача
рівень розвитку
позитивний імідж
міжнародний рівень
Діапазон сторінок: 188-190
Короткий огляд (реферат): Правильно, чітко та логічно сформовані комунікативні бізнес-процеси – запорука успішної діяльності будь-якої організації. Проте, щоб забезпечити їх правильну побудову необхідно врахувати безліч організаційно-управлінських моментів, які в результаті й забезпечать цей ефективний процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39187
Власник авторського права: © Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І., 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://economics.net.ua/publ
Перелік літератури: Співак В.А. Ділові комунікації. 2014. URL: https://menedzhment/dilovi_komunikatsiyi
Тип вмісту: Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_khymych.pdf622,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора