Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26664
Titel: Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація"
Övriga titlar: Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація"
Författare: Мельник, Дмитро Васильович
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Д.В. Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація": автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Д.В. Мельник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Utgivningsdatum: 25-dec-2018
Submitted date: dec-2018
Date of entry: 25-dec-2018
Utgivare: ТНТУ ім. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Nyckelord: стратегії, маркетингові стратегії, зовнішнє середовище, оптимізація
маркетинг
Master Thesis
Sammanfattning: В дипломній роботі досліджено стратегії маркетингу ПП «Самогонна ресторація». Проведено аналіз впливу зовнішнього середовища на формування маркетингових стратегій, запропоновано шляхи удосконалення маркетингових стратегій досліджуваного підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26664
Content type: Thesis Abstract
Samling:075 — маркетинг

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Автореферат (Мельник).doc70 kBMicrosoft WordVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrationswerkzeuge