Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26664
Title: Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація"
Other Titles: Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація"
Authors: Мельник, Дмитро Васильович
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Д.В. Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація": автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Д.В. Мельник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Issue Date: 25-Des-2018
Submitted date: Des-2018
Date of entry: 25-Des-2018
Publisher: ТНТУ ім. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Keywords: стратегії, маркетингові стратегії, зовнішнє середовище, оптимізація
маркетинг
Master Thesis
Abstract: В дипломній роботі досліджено стратегії маркетингу ПП «Самогонна ресторація». Проведено аналіз впливу зовнішнього середовища на формування маркетингових стратегій, запропоновано шляхи удосконалення маркетингових стратегій досліджуваного підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26664
Content type: Thesis Abstract
Appears in Collections:075 — маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат (Мельник).doc70 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Administratzailearen tresnak