Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26664
Tytuł: Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація"
Inne tytuły: Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація"
Authors: Мельник, Дмитро Васильович
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Д.В. Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація": автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Д.В. Мельник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Data wydania: 25-gru-2018
Data archiwizacji: gru-2018
Date of entry: 25-gru-2018
Wydawca: ТНТУ ім. Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Promotor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Słowa kluczowe: стратегії, маркетингові стратегії, зовнішнє середовище, оптимізація
маркетинг
Master Thesis
Abstract: В дипломній роботі досліджено стратегії маркетингу ПП «Самогонна ресторація». Проведено аналіз впливу зовнішнього середовища на формування маркетингових стратегій, запропоновано шляхи удосконалення маркетингових стратегій досліджуваного підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26664
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Автореферат (Мельник).doc70 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Інструменти адміністратора