Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26664
Název: Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація"
Další názvy: Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація"
Autoři: Мельник, Дмитро Васильович
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Д.В. Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація": автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Д.В. Мельник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Datum vydání: 25-pro-2018
Submitted date: pro-2018
Date of entry: 25-pro-2018
Nakladatel: ТНТУ ім. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Klíčová slova: стратегії, маркетингові стратегії, зовнішнє середовище, оптимізація
маркетинг
Master Thesis
Abstrakt: В дипломній роботі досліджено стратегії маркетингу ПП «Самогонна ресторація». Проведено аналіз впливу зовнішнього середовища на формування маркетингових стратегій, запропоновано шляхи удосконалення маркетингових стратегій досліджуваного підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26664
Content type: Thesis Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:075 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Автореферат (Мельник).doc70 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Админ Инструменти