Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26664
Titre: Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація"
Autre(s) titre(s): Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація"
Auteur(s): Мельник, Дмитро Васильович
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Д.В. Розробка стратегії маркетингу для ПП "Самогонна ресторація": автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Д.В. Мельник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Date de publication: 25-déc-2018
Submitted date: déc-2018
Date of entry: 25-déc-2018
Editeur: ТНТУ ім. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Mots-clés: стратегії, маркетингові стратегії, зовнішнє середовище, оптимізація
маркетинг
Master Thesis
Résumé: В дипломній роботі досліджено стратегії маркетингу ПП «Самогонна ресторація». Проведено аналіз впливу зовнішнього середовища на формування маркетингових стратегій, запропоновано шляхи удосконалення маркетингових стратегій досліджуваного підприємства.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26664
Content type: Thesis Abstract
Collection(s) :075 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Автореферат (Мельник).doc70 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Інструменти адміністратора