Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26389
ชื่อเรื่อง: Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка»)
ผู้แต่ง: Фершлядин, Олег Ігорович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Фершлядин О. І. Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О. І Фершлядин . — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
วันที่เผยแพร่: 20-ธัน-2018
Submitted date: 20-ธัน-2018
Date of entry: 20-ธัน-2018
Country (code): UA
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
UDC: 339.13
маркетинг
конкурентоспроможність
макросередовище
мікросередовище
SWOT-аналіз
маркетингові методи
คำสำคัญ: 075
маркетинг
Master Thesis
บทคัดย่อ: Фершлядин О.І. «Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка»)». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджена діюча практика оцінки конкурентоспроможності ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка». Визначено сильні та слабкі сторони, виявлено можливості і загрози підприємства, запропоновано заходи щодо підвищення рівня оцінки конкурентоспроможності підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26389
Content type: Thesis Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:075 — маркетинг

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Автореферат_Фершлядин_брош.pdf394,96 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Administrationswerkzeuge