このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26389
Títol: Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка»)
Autor: Фершлядин, Олег Ігорович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Фершлядин О. І. Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О. І Фершлядин . — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Data de publicació: 20-de -2018
Submitted date: 20-de -2018
Date of entry: 20-de -2018
Country (code): UA
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
UDC: 339.13
маркетинг
конкурентоспроможність
макросередовище
мікросередовище
SWOT-аналіз
маркетингові методи
Paraules clau: 075
маркетинг
Master Thesis
Resum: Фершлядин О.І. «Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка»)». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджена діюча практика оцінки конкурентоспроможності ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка». Визначено сильні та слабкі сторони, виявлено можливості і загрози підприємства, запропоновано заходи щодо підвищення рівня оцінки конкурентоспроможності підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26389
Content type: Thesis Abstract
Apareix a les col·leccions:075 — маркетинг

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Автореферат_Фершлядин_брош.pdf394,96 kBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

管理ツール