Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26389
Pealkiri: Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка»)
Autor: Фершлядин, Олег Ігорович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Фершлядин О. І. Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О. І Фершлядин . — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Ilmumisaasta: 20-det-2018
Submitted date: 20-det-2018
Date of entry: 20-det-2018
Country (code): UA
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
UDC: 339.13
маркетинг
конкурентоспроможність
макросередовище
мікросередовище
SWOT-аналіз
маркетингові методи
Märksõnad: 075
маркетинг
Master Thesis
Kokkuvõte: Фершлядин О.І. «Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка»)». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджена діюча практика оцінки конкурентоспроможності ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка». Визначено сильні та слабкі сторони, виявлено можливості і загрози підприємства, запропоновано заходи щодо підвищення рівня оцінки конкурентоспроможності підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26389
Content type: Thesis Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:075 — маркетинг

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Автореферат_Фершлядин_брош.pdf394,96 kBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid