Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26389
Titre: Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка»)
Auteur(s): Фершлядин, Олег Ігорович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Фершлядин О. І. Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О. І Фершлядин . — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Date de publication: 20-déc-2018
Submitted date: 20-déc-2018
Date of entry: 20-déc-2018
Country (code): UA
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
UDC: 339.13
маркетинг
конкурентоспроможність
макросередовище
мікросередовище
SWOT-аналіз
маркетингові методи
Mots-clés: 075
маркетинг
Master Thesis
Résumé: Фершлядин О.І. «Оцінка конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка»)». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджена діюча практика оцінки конкурентоспроможності ТОВ «Торгова група «АРС-Кераміка». Визначено сильні та слабкі сторони, виявлено можливості і загрози підприємства, запропоновано заходи щодо підвищення рівня оцінки конкурентоспроможності підприємства.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26389
Content type: Thesis Abstract
Collection(s) :075 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Автореферат_Фершлядин_брош.pdf394,96 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration