กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25192

ชื่อเรื่อง: Мережевий маркетинг
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Network marketing
ผู้แต่ง: Мащак, А.
Шпилик, С.
Mashchak, A.
Shpylyk, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Мащак А. Мережевий маркетинг / Мащак А., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 47–48. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Mashchak A., Shpylyk S. (2018) Merezhevii marketinh [Network marketing]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 47-48 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
Conference/Event: Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
วันที่เผยแพร่: 26-เมษ-2018
Date of entry: 6-มิถ-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 26-27 квітня 2018 року
26-27 April 2018
UDC: 339.13
คำสำคัญ: мережевий маркетинг
піраміда
network marketing
pyramid
Number of pages: 2
Page range: 47-48
Start page: 47
End page: 48
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25192
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL for reference material: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm
References (Ukraine): 1. Про модель мережевого маркетингу і діяльності МЛМ-компаній. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.
2. Сохацька О., Демкура Т. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компанії мережевого маркетингу / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник ТНЕУ. - 2014. - №1.
References (International): 1. Pro model merezhevoho marketynhu i diialnosti MLM-kompanii. [Electronic resource], Access mode: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.
2. Sokhatska O., Demkura T. Zasady funktsionuvannia ta osoblyvosti marketynhovoi komunikatyvnoi polityky kompanii merezhevoho marketynhu, O. Sokhatska, T. Demkura, Visnyk TNEU, 2014, No 1.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MSNK_2018v2_Mashchak_A-Network_marketing_47-48.pdf489,67 kBAdobe PDFดู/เปิด
MSNK_2018v2_Mashchak_A-Network_marketing_47-48.djvu31,94 kBDjVuดู/เปิด
MSNK_2018v2_Mashchak_A-Network_marketing_47-48__COVER.png377,27 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น