Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25192

Fullständig post
DC fältVärdeSpråk
dc.contributor.authorМащак, А.
dc.contributor.authorШпилик, С.
dc.contributor.authorMashchak, A.
dc.contributor.authorShpylyk, S.
dc.coverage.temporal26-27 квітня 2018 року
dc.coverage.temporal26-27 April 2018
dc.date.accessioned2018-06-06T12:55:08Z-
dc.date.available2018-06-06T12:55:08Z-
dc.date.created2018-04-26
dc.date.issued2018-04-26
dc.identifier.citationМащак А. Мережевий маркетинг / Мащак А., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 47–48. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25192-
dc.format.extent47-48
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
dc.relation.urihttp://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm
dc.subjectмережевий маркетинг
dc.subjectпіраміда
dc.subjectnetwork marketing
dc.subjectpyramid
dc.titleМережевий маркетинг
dc.title.alternativeNetwork marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Про модель мережевого маркетингу і діяльності МЛМ-компаній. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.
dc.relation.references2. Сохацька О., Демкура Т. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компанії мережевого маркетингу / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник ТНЕУ. - 2014. - №1.
dc.relation.referencesen1. Pro model merezhevoho marketynhu i diialnosti MLM-kompanii. [Electronic resource], Access mode: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.
dc.relation.referencesen2. Sokhatska O., Demkura T. Zasady funktsionuvannia ta osoblyvosti marketynhovoi komunikatyvnoi polityky kompanii merezhevoho marketynhu, O. Sokhatska, T. Demkura, Visnyk TNEU, 2014, No 1.
dc.identifier.citationenMashchak A., Shpylyk S. (2018) Merezhevii marketinh [Network marketing]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 47-48 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.volume2
dc.citation.spage47
dc.citation.epage48
dc.citation.conferenceМіжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Samling:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!