このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25192

タイトル: Мережевий маркетинг
その他のタイトル: Network marketing
著者: Мащак, А.
Шпилик, С.
Mashchak, A.
Shpylyk, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Мащак А. Мережевий маркетинг / Мащак А., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 47–48. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Mashchak A., Shpylyk S. (2018) Merezhevii marketinh [Network marketing]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 47-48 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
Conference/Event: Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
発行日: 26-4月-2018
Date of entry: 6-6月-2018
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 26-27 квітня 2018 року
26-27 April 2018
UDC: 339.13
キーワード: мережевий маркетинг
піраміда
network marketing
pyramid
Number of pages: 2
Page range: 47-48
Start page: 47
End page: 48
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25192
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL for reference material: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm
References (Ukraine): 1. Про модель мережевого маркетингу і діяльності МЛМ-компаній. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.
2. Сохацька О., Демкура Т. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компанії мережевого маркетингу / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник ТНЕУ. - 2014. - №1.
References (International): 1. Pro model merezhevoho marketynhu i diialnosti MLM-kompanii. [Electronic resource], Access mode: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.
2. Sokhatska O., Demkura T. Zasady funktsionuvannia ta osoblyvosti marketynhovoi komunikatyvnoi polityky kompanii merezhevoho marketynhu, O. Sokhatska, T. Demkura, Visnyk TNEU, 2014, No 1.
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
MSNK_2018v2_Mashchak_A-Network_marketing_47-48.pdf489,67 kBAdobe PDF見る/開く
MSNK_2018v2_Mashchak_A-Network_marketing_47-48.djvu31,94 kBDjVu見る/開く
MSNK_2018v2_Mashchak_A-Network_marketing_47-48__COVER.png377,27 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。