Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25192

Títol: Мережевий маркетинг
Altres títols: Network marketing
Autor: Мащак, А.
Шпилик, С.
Mashchak, A.
Shpylyk, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Мащак А. Мережевий маркетинг / Мащак А., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 47–48. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Mashchak A., Shpylyk S. (2018) Merezhevii marketinh [Network marketing]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 47-48 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
Conference/Event: Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Data de publicació: 26-d’a-2018
Date of entry: 6-de -2018
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 26-27 квітня 2018 року
26-27 April 2018
UDC: 339.13
Paraules clau: мережевий маркетинг
піраміда
network marketing
pyramid
Number of pages: 2
Page range: 47-48
Start page: 47
End page: 48
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25192
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL for reference material: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm
References (Ukraine): 1. Про модель мережевого маркетингу і діяльності МЛМ-компаній. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.
2. Сохацька О., Демкура Т. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компанії мережевого маркетингу / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник ТНЕУ. - 2014. - №1.
References (International): 1. Pro model merezhevoho marketynhu i diialnosti MLM-kompanii. [Electronic resource], Access mode: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.
2. Sokhatska O., Demkura T. Zasady funktsionuvannia ta osoblyvosti marketynhovoi komunikatyvnoi polityky kompanii merezhevoho marketynhu, O. Sokhatska, T. Demkura, Visnyk TNEU, 2014, No 1.
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.