Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23794

Başlık: Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб»)
Diğer Başlıklar: Innovative ways of the company products competitiveness recovery (PC “Shumsk Bread” as a case study).
Yazarlar: Кремінський, Ярослав Вікторович
Affiliation: ТНТУ, Тернопіль
Bibliographic description (Ukraine): Кремінський Я.В.Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/Я. В. Кремінський — Тернопіль: ТНТУ,2018. — 15 с.
Yayın Tarihi: 2018
Submitted date: 2018
Date of entry: 20-Şub-2018
Yayıncı: ТНТУ
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ
Supervisor: Малюта, Людмила Ярославівна
UDC: 330.341.1
Anahtar kelimeler: 073
менеджмент
Özet: Кремінський Я.В. Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб»). Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня “магістр” за спеціальністю 073 «Менеджмент» спеціалізації «Управління інноваційною діяльністю»”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2018. У даній магістерській роботі досліджено теоретико-концептуальні основи конкурентоспроможності підприємства на ринку Проведено аналіз виробничо-господарської та фінансової діяльності ПП «Шумськ хліб», сформовано матрицю чотирьох полів – SWOT та визначено конкуренту позицію підприємства на ринку. Запропоновані інноваційні напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємства шляхом підвищення якості продукції, впровадження нового обладнання, стимулювання збутової діяльності та використання логістичного інструментарію управління у даному контексті. Ключові слова: виробнича, фінансова та збутова діяльність, інновації, логістика, конкурентоспроможність, ціна, якість продукції.
Kreminsky Ya.V. Innovative ways of the company products competitiveness recovery (PC “Shumsk Bread” as a case study). Master's work for obtaining an educational degree "Master" from specialty 073 "Management" of specialization "Management of innovative activity". – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2018. Theoretical and conceptual foundations of the company's competitiveness in the market are analyzed the master's thesis. The analysis of production, economic and financial activity of PC "Shumsk Bread" was conducted, the matrix SWOT analysis was formed and the competitor's position on the market was determined. Innovative ways of increasing the efficiency and competitiveness of the enterprise through the improvement of product quality, introduction of new equipment, promotion of marketing activities and the use of logistic management tools are proposed. Key words: production, financial and marketing activities, innovations, logistics, competitiveness, price, quality of production.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23794
Copyright owner: © Кремінський Ярослав Вікторович, 2018
Content type: Thesis Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:073 — менеджмент

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
avtoref.pdf383,52 kBAdobe PDFGöster/Aç
tytulka_Avto.pdf134,26 kBAdobe PDFGöster/Aç
avtoref.djvu185,02 kBDjVuGöster/Aç
tytulka_Avto__COVER.png111,28 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Ferramentas administrativas