Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23794

Tytuł: Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб»)
Inne tytuły: Innovative ways of the company products competitiveness recovery (PC “Shumsk Bread” as a case study).
Authors: Кремінський, Ярослав Вікторович
Affiliation: ТНТУ, Тернопіль
Bibliographic description (Ukraine): Кремінський Я.В.Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/Я. В. Кремінський — Тернопіль: ТНТУ,2018. — 15 с.
Data wydania: 2018
Data archiwizacji: 2018
Date of entry: 20-lut-2018
Wydawca: ТНТУ
Kraj (kod): UA
Place edycja: ТНТУ
Promotor: Малюта, Людмила Ярославівна
UDC: 330.341.1
Słowa kluczowe: 073
менеджмент
Abstract: Кремінський Я.В. Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб»). Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня “магістр” за спеціальністю 073 «Менеджмент» спеціалізації «Управління інноваційною діяльністю»”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2018. У даній магістерській роботі досліджено теоретико-концептуальні основи конкурентоспроможності підприємства на ринку Проведено аналіз виробничо-господарської та фінансової діяльності ПП «Шумськ хліб», сформовано матрицю чотирьох полів – SWOT та визначено конкуренту позицію підприємства на ринку. Запропоновані інноваційні напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємства шляхом підвищення якості продукції, впровадження нового обладнання, стимулювання збутової діяльності та використання логістичного інструментарію управління у даному контексті. Ключові слова: виробнича, фінансова та збутова діяльність, інновації, логістика, конкурентоспроможність, ціна, якість продукції.
Kreminsky Ya.V. Innovative ways of the company products competitiveness recovery (PC “Shumsk Bread” as a case study). Master's work for obtaining an educational degree "Master" from specialty 073 "Management" of specialization "Management of innovative activity". – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2018. Theoretical and conceptual foundations of the company's competitiveness in the market are analyzed the master's thesis. The analysis of production, economic and financial activity of PC "Shumsk Bread" was conducted, the matrix SWOT analysis was formed and the competitor's position on the market was determined. Innovative ways of increasing the efficiency and competitiveness of the enterprise through the improvement of product quality, introduction of new equipment, promotion of marketing activities and the use of logistic management tools are proposed. Key words: production, financial and marketing activities, innovations, logistics, competitiveness, price, quality of production.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23794
Właściciel praw autorskich: © Кремінський Ярослав Вікторович, 2018
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:073 — менеджмент

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
avtoref.pdf383,52 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
tytulka_Avto.pdf134,26 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
avtoref.djvu185,02 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
tytulka_Avto__COVER.png111,28 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Administrasjonsverktøy