Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23794

Título: Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб»)
Outros títulos: Innovative ways of the company products competitiveness recovery (PC “Shumsk Bread” as a case study).
Authors: Кремінський, Ярослав Вікторович
Affiliation: ТНТУ, Тернопіль
Bibliographic description (Ukraine): Кремінський Я.В.Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/Я. В. Кремінський — Тернопіль: ТНТУ,2018. — 15 с.
Data de edición: 2018
Submitted date: 2018
Date of entry: 20-Feb-2018
Editor: ТНТУ
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ
Supervisor: Малюта, Людмила Ярославівна
UDC: 330.341.1
Palabras chave: 073
менеджмент
Resumo: Кремінський Я.В. Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб»). Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня “магістр” за спеціальністю 073 «Менеджмент» спеціалізації «Управління інноваційною діяльністю»”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2018. У даній магістерській роботі досліджено теоретико-концептуальні основи конкурентоспроможності підприємства на ринку Проведено аналіз виробничо-господарської та фінансової діяльності ПП «Шумськ хліб», сформовано матрицю чотирьох полів – SWOT та визначено конкуренту позицію підприємства на ринку. Запропоновані інноваційні напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємства шляхом підвищення якості продукції, впровадження нового обладнання, стимулювання збутової діяльності та використання логістичного інструментарію управління у даному контексті. Ключові слова: виробнича, фінансова та збутова діяльність, інновації, логістика, конкурентоспроможність, ціна, якість продукції.
Kreminsky Ya.V. Innovative ways of the company products competitiveness recovery (PC “Shumsk Bread” as a case study). Master's work for obtaining an educational degree "Master" from specialty 073 "Management" of specialization "Management of innovative activity". – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2018. Theoretical and conceptual foundations of the company's competitiveness in the market are analyzed the master's thesis. The analysis of production, economic and financial activity of PC "Shumsk Bread" was conducted, the matrix SWOT analysis was formed and the competitor's position on the market was determined. Innovative ways of increasing the efficiency and competitiveness of the enterprise through the improvement of product quality, introduction of new equipment, promotion of marketing activities and the use of logistic management tools are proposed. Key words: production, financial and marketing activities, innovations, logistics, competitiveness, price, quality of production.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23794
Copyright owner: © Кремінський Ярослав Вікторович, 2018
Content type: Thesis Abstract
Aparece nas Coleccións073 — менеджмент

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
avtoref.pdf383,52 kBAdobe PDFVer/abrir
tytulka_Avto.pdf134,26 kBAdobe PDFVer/abrir
avtoref.djvu185,02 kBDjVuVer/abrir
tytulka_Avto__COVER.png111,28 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Admin Tools