Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23794

Títol: Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб»)
Altres títols: Innovative ways of the company products competitiveness recovery (PC “Shumsk Bread” as a case study).
Autor: Кремінський, Ярослав Вікторович
Affiliation: ТНТУ, Тернопіль
Bibliographic description (Ukraine): Кремінський Я.В.Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/Я. В. Кремінський — Тернопіль: ТНТУ,2018. — 15 с.
Data de publicació: 2018
Submitted date: 2018
Date of entry: 20-de -2018
Editorial: ТНТУ
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ
Supervisor: Малюта, Людмила Ярославівна
UDC: 330.341.1
Paraules clau: 073
менеджмент
Resum: Кремінський Я.В. Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб»). Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня “магістр” за спеціальністю 073 «Менеджмент» спеціалізації «Управління інноваційною діяльністю»”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2018. У даній магістерській роботі досліджено теоретико-концептуальні основи конкурентоспроможності підприємства на ринку Проведено аналіз виробничо-господарської та фінансової діяльності ПП «Шумськ хліб», сформовано матрицю чотирьох полів – SWOT та визначено конкуренту позицію підприємства на ринку. Запропоновані інноваційні напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємства шляхом підвищення якості продукції, впровадження нового обладнання, стимулювання збутової діяльності та використання логістичного інструментарію управління у даному контексті. Ключові слова: виробнича, фінансова та збутова діяльність, інновації, логістика, конкурентоспроможність, ціна, якість продукції.
Kreminsky Ya.V. Innovative ways of the company products competitiveness recovery (PC “Shumsk Bread” as a case study). Master's work for obtaining an educational degree "Master" from specialty 073 "Management" of specialization "Management of innovative activity". – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2018. Theoretical and conceptual foundations of the company's competitiveness in the market are analyzed the master's thesis. The analysis of production, economic and financial activity of PC "Shumsk Bread" was conducted, the matrix SWOT analysis was formed and the competitor's position on the market was determined. Innovative ways of increasing the efficiency and competitiveness of the enterprise through the improvement of product quality, introduction of new equipment, promotion of marketing activities and the use of logistic management tools are proposed. Key words: production, financial and marketing activities, innovations, logistics, competitiveness, price, quality of production.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23794
Copyright owner: © Кремінський Ярослав Вікторович, 2018
Content type: Thesis Abstract
Apareix a les col·leccions:073 — менеджмент

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
avtoref.pdf383,52 kBAdobe PDFVeure/Obrir
tytulka_Avto.pdf134,26 kBAdobe PDFVeure/Obrir
avtoref.djvu185,02 kBDjVuVeure/Obrir
tytulka_Avto__COVER.png111,28 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Admin Tools