Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23794

Назва: Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб»)
Інші назви: Innovative ways of the company products competitiveness recovery (PC “Shumsk Bread” as a case study).
Автори: Кремінський, Ярослав Вікторович
Приналежність: ТНТУ, Тернопіль
Бібліографічний опис: Кремінський Я.В.Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/Я. В. Кремінський — Тернопіль: ТНТУ,2018. — 15 с.
Дата публікації: 2018
Дата подання: 2018
Дата внесення: 20-лют-2018
Видавництво: ТНТУ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ
Науковий керівник: Малюта, Людмила Ярославівна
УДК: 330.341.1
Теми: 073
менеджмент
Короткий огляд (реферат): Кремінський Я.В. Інноваційні шляхи підвищення конкуренто- спроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Шумськ Хліб»). Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня “магістр” за спеціальністю 073 «Менеджмент» спеціалізації «Управління інноваційною діяльністю»”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2018. У даній магістерській роботі досліджено теоретико-концептуальні основи конкурентоспроможності підприємства на ринку Проведено аналіз виробничо-господарської та фінансової діяльності ПП «Шумськ хліб», сформовано матрицю чотирьох полів – SWOT та визначено конкуренту позицію підприємства на ринку. Запропоновані інноваційні напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємства шляхом підвищення якості продукції, впровадження нового обладнання, стимулювання збутової діяльності та використання логістичного інструментарію управління у даному контексті. Ключові слова: виробнича, фінансова та збутова діяльність, інновації, логістика, конкурентоспроможність, ціна, якість продукції.
Kreminsky Ya.V. Innovative ways of the company products competitiveness recovery (PC “Shumsk Bread” as a case study). Master's work for obtaining an educational degree "Master" from specialty 073 "Management" of specialization "Management of innovative activity". – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2018. Theoretical and conceptual foundations of the company's competitiveness in the market are analyzed the master's thesis. The analysis of production, economic and financial activity of PC "Shumsk Bread" was conducted, the matrix SWOT analysis was formed and the competitor's position on the market was determined. Innovative ways of increasing the efficiency and competitiveness of the enterprise through the improvement of product quality, introduction of new equipment, promotion of marketing activities and the use of logistic management tools are proposed. Key words: production, financial and marketing activities, innovations, logistics, competitiveness, price, quality of production.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23794
Власник авторського права: © Кремінський Ярослав Вікторович, 2018
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoref.pdf383,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
tytulka_Avto.pdf134,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
avtoref.djvu185,02 kBDjVuПереглянути/відкрити
tytulka_Avto__COVER.png111,28 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора