Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7570

Tittel: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. - 112 с.
Utgivelsesdato: 8-okt-2015
Date of entry: 26-jan-2016
UDC: 658.016
BBK: 65.9(4Укр)291ю31
Abstrakt: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції є результатом наукових досліджень авторів з проблем розроблення концептуальних засад маркетингового інструментарію управління попитом на товари і послуги України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7570
Content type: Book
Vises i samlingene:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf2,94 MBAdobe PDFVis/Åpne
inform_letter.pdf1,78 MBAdobe PDFVis/Åpne
Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.djvu51,1 MBDjVuVis/Åpne
Zbirnyk_tez_8-10_10_2015__COVER.png123,21 kBimage/pngVis/Åpne
inform_letter.djvu1,27 MBDjVuVis/Åpne
inform_letter__COVER.png1,16 MBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright