Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7570

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2016-01-26T00:08:56Z-
dc.date.available2016-01-26T00:08:56Z-
dc.date.issued2015-10-08-
dc.identifier.citationМаркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. - 112 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7570-
dc.description.abstractМатеріали міжнародної науково-практичної конференції є результатом наукових досліджень авторів з проблем розроблення концептуальних засад маркетингового інструментарію управління попитом на товари і послуги України.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“uk
dc.typeBookuk
dc.subject.udc658.016uk
dc.subject.bbk65.9(4Укр)291ю31uk
Appears in Collections:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf2,94 MBAdobe PDFView/Open
inform_letter.pdf1,78 MBAdobe PDFView/Open
Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.djvu51,1 MBDjVuView/Open
Zbirnyk_tez_8-10_10_2015__COVER.png123,21 kBimage/pngView/Open
inform_letter.djvu1,27 MBDjVuView/Open
inform_letter__COVER.png1,16 MBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.