Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7570

Title: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. - 112 с.
Issue Date: 8-Okt-2015
Date of entry: 26-Jan-2016
UDC: 658.016
BBK: 65.9(4Укр)291ю31
Abstract: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції є результатом наукових досліджень авторів з проблем розроблення концептуальних засад маркетингового інструментарію управління попитом на товари і послуги України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7570
Content type: Book
Appears in Collections:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf2,94 MBAdobe PDFView/Open
inform_letter.pdf1,78 MBAdobe PDFView/Open
Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.djvu51,1 MBDjVuView/Open
Zbirnyk_tez_8-10_10_2015__COVER.png123,21 kBimage/pngView/Open
inform_letter.djvu1,27 MBDjVuView/Open
inform_letter__COVER.png1,16 MBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.