Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/621
Titel: Маркетингове планування діяльності підприємств
Författare: Семенюк, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): С.Семенюк. Маркетингове планування діяльності підприємств / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 84-92. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Utgivningsdatum: 2010
Date of entry: 12-nov-2010
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8.012.2
Nyckelord: планування
маркетинговий план
процес планування
маркетинговий аудит
цілі планування
Sammanfattning: В статті розглянуто сутність маркетингового планування, його зміст, предмет, об’єкт, а також охарактеризовано процес планування маркетингу, визначено принципи та основні завдання та розглянути основні види маркетингових планів.
Essence of the marketing planning, his maintenance, object, object, is considered in the article, and also the process of planning of marketing is described, principles and basic tasks are certain and to consider the basic types of marketing plans.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/621
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Samling:Галицький економічний вісник, 2010, № 1

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
TNTUB_2010_v26_No1-S_Semeniuk-Marketing_planning_businesses__84.djvu176,36 kBDjVuVisa/Öppna
TNTUB_2010_v26_No1-S_Semeniuk-Marketing_planning_businesses__84.pdf201,42 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!