Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/621
Název: Маркетингове планування діяльності підприємств
Autoři: Семенюк, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): С.Семенюк. Маркетингове планування діяльності підприємств / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 84-92. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Datum vydání: 2010
Date of entry: 12-lis-2010
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8.012.2
Klíčová slova: планування
маркетинговий план
процес планування
маркетинговий аудит
цілі планування
Abstrakt: В статті розглянуто сутність маркетингового планування, його зміст, предмет, об’єкт, а також охарактеризовано процес планування маркетингу, визначено принципи та основні завдання та розглянути основні види маркетингових планів.
Essence of the marketing planning, his maintenance, object, object, is considered in the article, and also the process of planning of marketing is described, principles and basic tasks are certain and to consider the basic types of marketing plans.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/621
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.