Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана-
dc.date.accessioned2010-11-12T11:54:15Z-
dc.date.available2010-11-12T11:54:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationС.Семенюк. Маркетингове планування діяльності підприємств / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 84-92. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/621-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність маркетингового планування, його зміст, предмет, об’єкт, а також охарактеризовано процес планування маркетингу, визначено принципи та основні завдання та розглянути основні види маркетингових планів.uk
dc.description.abstractEssence of the marketing planning, his maintenance, object, object, is considered in the article, and also the process of planning of marketing is described, principles and basic tasks are certain and to consider the basic types of marketing plans.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectмаркетинговий планuk
dc.subjectпроцес плануванняuk
dc.subjectмаркетинговий аудитuk
dc.subjectцілі плануванняuk
dc.titleМаркетингове планування діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc658.8.012.2uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.