Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/621
Tytuł: Маркетингове планування діяльності підприємств
Authors: Семенюк, Світлана
Cytat: С.Семенюк. Маркетингове планування діяльності підприємств / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 84-92. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Data wydania: 2010
Date of entry: 12-lis-2010
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8.012.2
Słowa kluczowe: планування
маркетинговий план
процес планування
маркетинговий аудит
цілі планування
Abstract: В статті розглянуто сутність маркетингового планування, його зміст, предмет, об’єкт, а також охарактеризовано процес планування маркетингу, визначено принципи та основні завдання та розглянути основні види маркетингових планів.
Essence of the marketing planning, his maintenance, object, object, is considered in the article, and also the process of planning of marketing is described, principles and basic tasks are certain and to consider the basic types of marketing plans.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/621
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi