Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/621
Titolo: Маркетингове планування діяльності підприємств
Autori: Семенюк, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): С.Семенюк. Маркетингове планування діяльності підприємств / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 84-92. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Data: 2010
Date of entry: 12-nov-2010
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8.012.2
Parole chiave: планування
маркетинговий план
процес планування
маркетинговий аудит
цілі планування
Abstract: В статті розглянуто сутність маркетингового планування, його зміст, предмет, об’єкт, а також охарактеризовано процес планування маркетингу, визначено принципи та основні завдання та розглянути основні види маркетингових планів.
Essence of the marketing planning, his maintenance, object, object, is considered in the article, and also the process of planning of marketing is described, principles and basic tasks are certain and to consider the basic types of marketing plans.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/621
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.