このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/614
ชื่อเรื่อง: Маркетингові комунікації xxi століття
ผู้แต่ง: Штельма, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Н.Штельма. Маркетингові комунікації ХХІ століття / Н.Штельма // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 61-65. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
วันที่เผยแพร่: 2010
Date of entry: 12-พฤศ-2010
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13.017
คำสำคัญ: маркетингові комунікації
електронний маркетинг
інтернет-маркетинг
веб-сайт
віртуальна покупка
інтерактивний кіоск
บทคัดย่อ: У статті розглянуті нові засоби комунікації, які вже використовуються або будуть використовуватися в маркетинговій діяльності в недалекому майбутньому, та дана їхня характеристика.
In the articles considered new facilities of communication, which are already used or will be used in marketing activity in the near future, and their description is given.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/614
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Галицький економічний вісник, 2010, № 1

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
TNTUB_2010_v26_No1-N_Shtelmakh-Marketing_Communications_XXI_century__61.djvu115,01 kBDjVuดู/เปิด
TNTUB_2010_v26_No1-N_Shtelmakh-Marketing_Communications_XXI_century__61.pdf172,9 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น