Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/614
Pealkiri: Маркетингові комунікації xxi століття
Autor: Штельма, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Н.Штельма. Маркетингові комунікації ХХІ століття / Н.Штельма // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 61-65. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Ilmumisaasta: 2010
Date of entry: 12-nov-2010
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13.017
Märksõnad: маркетингові комунікації
електронний маркетинг
інтернет-маркетинг
веб-сайт
віртуальна покупка
інтерактивний кіоск
Kokkuvõte: У статті розглянуті нові засоби комунікації, які вже використовуються або будуть використовуватися в маркетинговій діяльності в недалекому майбутньому, та дана їхня характеристика.
In the articles considered new facilities of communication, which are already used or will be used in marketing activity in the near future, and their description is given.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/614
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.