Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/614
Název: Маркетингові комунікації xxi століття
Autoři: Штельма, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Н.Штельма. Маркетингові комунікації ХХІ століття / Н.Штельма // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 61-65. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Datum vydání: 2010
Date of entry: 12-lis-2010
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13.017
Klíčová slova: маркетингові комунікації
електронний маркетинг
інтернет-маркетинг
веб-сайт
віртуальна покупка
інтерактивний кіоск
Abstrakt: У статті розглянуті нові засоби комунікації, які вже використовуються або будуть використовуватися в маркетинговій діяльності в недалекому майбутньому, та дана їхня характеристика.
In the articles considered new facilities of communication, which are already used or will be used in marketing activity in the near future, and their description is given.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/614
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.