Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/614
Titel: Маркетингові комунікації xxi століття
Författare: Штельма, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Н.Штельма. Маркетингові комунікації ХХІ століття / Н.Штельма // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 61-65. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Utgivningsdatum: 2010
Date of entry: 12-nov-2010
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13.017
Nyckelord: маркетингові комунікації
електронний маркетинг
інтернет-маркетинг
веб-сайт
віртуальна покупка
інтерактивний кіоск
Sammanfattning: У статті розглянуті нові засоби комунікації, які вже використовуються або будуть використовуватися в маркетинговій діяльності в недалекому майбутньому, та дана їхня характеристика.
In the articles considered new facilities of communication, which are already used or will be used in marketing activity in the near future, and their description is given.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/614
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Samling:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!