Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/614
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorШтельма, Наталія-
dc.date.accessioned2010-11-12T11:18:21Z-
dc.date.available2010-11-12T11:18:21Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationН.Штельма. Маркетингові комунікації ХХІ століття / Н.Штельма // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 61-65. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/614-
dc.description.abstractУ статті розглянуті нові засоби комунікації, які вже використовуються або будуть використовуватися в маркетинговій діяльності в недалекому майбутньому, та дана їхня характеристика.uk
dc.description.abstractIn the articles considered new facilities of communication, which are already used or will be used in marketing activity in the near future, and their description is given.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectелектронний маркетингuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectвеб-сайтuk
dc.subjectвіртуальна покупкаuk
dc.subjectінтерактивний кіоскuk
dc.titleМаркетингові комунікації xxi століттяuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.13.017uk
Ebben a gyűjteményben:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!