Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/608
Tytuł: Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування
Authors: Туренко, Олена
Bibliographic description (Ukraine): О.Туренко. Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування / О.Туренко // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 92-98. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Data wydania: 2010
Date of entry: 12-lis-2010
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 339.175
Słowa kluczowe: маркетинг
маркетингове дослідження
дескриптивні
зондуючі
каузальні маркетингові
ринок машинобудування
Abstract: У статті розкрито суть та значення категорії «маркетингові дослідження», проаналізовано прикладні засади організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування.
The article disclosed the nature and value of the category «marketing research», analysis and application of principles of market research on market engineering.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/608
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi