Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/608
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorТуренко, Олена-
dc.date.accessioned2010-11-12T10:57:43Z-
dc.date.available2010-11-12T10:57:43Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationО.Туренко. Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування / О.Туренко // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 92-98. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/608-
dc.description.abstractУ статті розкрито суть та значення категорії «маркетингові дослідження», проаналізовано прикладні засади організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування.uk
dc.description.abstractThe article disclosed the nature and value of the category «marketing research», analysis and application of principles of market research on market engineering.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectдескриптивніuk
dc.subjectзондуючіuk
dc.subjectкаузальні маркетинговіuk
dc.subjectринок машинобудуванняuk
dc.titleОсновні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудуванняuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.175uk
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.