このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/608
タイトル: Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування
著者: Туренко, Олена
Bibliographic description (Ukraine): О.Туренко. Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування / О.Туренко // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 92-98. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
発行日: 2010
Date of entry: 12-11月-2010
出版者: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.175
キーワード: маркетинг
маркетингове дослідження
дескриптивні
зондуючі
каузальні маркетингові
ринок машинобудування
抄録: У статті розкрито суть та значення категорії «маркетингові дослідження», проаналізовано прикладні засади організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування.
The article disclosed the nature and value of the category «marketing research», analysis and application of principles of market research on market engineering.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/608
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。