Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/608
Titolo: Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування
Autori: Туренко, Олена
Bibliographic description (Ukraine): О.Туренко. Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування / О.Туренко // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 92-98. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Data: 2010
Date of entry: 12-nov-2010
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.175
Parole chiave: маркетинг
маркетингове дослідження
дескриптивні
зондуючі
каузальні маркетингові
ринок машинобудування
Abstract: У статті розкрито суть та значення категорії «маркетингові дослідження», проаналізовано прикладні засади організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування.
The article disclosed the nature and value of the category «marketing research», analysis and application of principles of market research on market engineering.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/608
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.