Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/608
Заглавие: Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування
Автори: Туренко, Олена
Bibliographic description (Ukraine): О.Туренко. Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування / О.Туренко // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 92-98. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Дата на Публикуване: 2010
Date of entry: 12-Ное-2010
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.175
Ключови Думи: маркетинг
маркетингове дослідження
дескриптивні
зондуючі
каузальні маркетингові
ринок машинобудування
Резюме: У статті розкрито суть та значення категорії «маркетингові дослідження», проаналізовано прикладні засади організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування.
The article disclosed the nature and value of the category «marketing research», analysis and application of principles of market research on market engineering.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/608
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.