Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3182
Titre: АНОТАЦІЯ. Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).
Auteur(s): Критюк, Тарас Петрович
Date de publication: 25-jui-2014
Date of entry: 25-jui-2014
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.138
Mots-clés: 8.03050701
маркетинг
Résumé: Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).–Рукопис.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3182
Content type: Other
Collection(s) :8.03050701 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
A_T.doc30 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration