Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3182
Títol: АНОТАЦІЯ. Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).
Autor: Критюк, Тарас Петрович
Data de publicació: 25-de -2014
Date of entry: 25-de -2014
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.138
Paraules clau: 8.03050701
маркетинг
Resum: Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).–Рукопис.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3182
Content type: Other
Apareix a les col·leccions:8.03050701 — маркетинг

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
A_T.doc30 kBMicrosoft WordVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador