Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКритюк, Тарас Петрович-
dc.date.accessioned2014-06-25T11:24:35Z-
dc.date.available2014-06-25T11:24:35Z-
dc.date.issued2014-06-25T11:24:35Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3182-
dc.description.abstractОбґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).–Рукопис.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАНОТАЦІЯ. Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339.138uk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_T.doc30 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора