Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3182
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorКритюк, Тарас Петрович-
dc.date.accessioned2014-06-25T11:24:35Z-
dc.date.available2014-06-25T11:24:35Z-
dc.date.issued2014-06-25T11:24:35Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3182-
dc.description.abstractОбґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).–Рукопис.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАНОТАЦІЯ. Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339.138uk
Koleksiyonlarda Görünür:8.03050701 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
A_T.doc30 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları