Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3182
Заглавие: АНОТАЦІЯ. Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).
Автори: Критюк, Тарас Петрович
Дата на Публикуване: 25-Юни-2014
Date of entry: 25-Юни-2014
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.138
Ключови Думи: 8.03050701
маркетинг
Резюме: Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).–Рукопис.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3182
Content type: Other
Показва се в Колекции:8.03050701 — маркетинг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
A_T.doc30 kBMicrosoft WordИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти