Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3151
Título: АНОТАЦІЯ Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Authors: Макар, Оксана Ігорівна
Data de edición: 23-Jun-2014
Date of entry: 23-Jun-2014
Editor: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.13
Palabras chave: 8.03050701
маркетинг
Resumo: АНОТАЦІЯ МР Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Descrición: В роботі здійснено дослідження конкурентних переваг досліджуваного підприємства....юрозраховано рівень конкурентноспроможностіПАТ "ТерА",визначено конкурентні позиції підприємства,запропоновано комплекс маркетингових заходів з метою розробки та впровадження оптимальної стратегії росту підприємства на внутрішньому ринку.Впровадження запропонованої в роботі росту дозволить ПАТ "ТерА" зміцнити конкурентні позиції підприємства на внутрішньому ринку. В роботі розроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3151
Content type: Other
Aparece nas Coleccións8.03050701 — маркетинг

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Ferramentas administrativas